Millora de l’administració electrònica
Concretament, l’Ajuntament de Calp, a través d’esta operació, ha dut a terme el canvi de plataforma de gestió d’expedients i seu electrònica, denominada Gestiona. La nova plataforma, basada en serveis al núvol, ha millorat tant l’experiència dels usuaris interns de l’aplicació com la facilitat d’ús per als ciutadans i col·lectius que es relacionen electrònicament amb l’administració local. La ciutadania així com els treballadors de l’Ajuntament poden realitzar tots els tràmits – inclòs la firma de documents - sense necessitat d’utilitzar el paper. La firma d’estos documents es realitza des de la mateixa plataforma Gestiona y també, quan la ciutadania acudeix presencialment a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà té a la seua disposició uns dispositius per a la firma dels documents.
L’ampliació del servei de plataforma tecnològica i administració electrònica ha tingut un cost de 36.000 euros mentre que el servei de firma electrònica biomètrica integrat en Gestiona i el subministrament de dispositius de firma compatibles per a la OAC de l’Ajuntament de 23.677,38 euros. Tot açò com par de l’Estratègia EDUSI es troba cofinançat amb fons FEDER de la Unió Europea